Home > Yleinen > Turvekoneet
8400 189 hv
Valmistautuneena lähtöön

8400 189 hv

Valmistautuneena lähtöön

kuva 293.jpg kuva 291.jpg Kuva(181).jpg DSC06620.JPG 000000(2)(1).JPG
Rate this file (Current rating : 3.6 / 5 with 14 votes)
File information
Filename:Kuva(181).jpg
Album name:V-J L / Turvekoneet
Rating (14 votes):44444
Kuvaajan nimi:V-J L
Filesize:51 KiB
Date added:May 29, 2005
Dimensions:640 x 480 pixels
Displayed:12311 times
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=2865
Favorites:Add to Favorites

Comment 1 to 20 of 40
Page: 1 - 2

mika3   [May 29, 2005 at 04:55 PM]
189hv per_st_ vai koneesta_ hienossa kunnossa. vm 98_
Pede   [May 29, 2005 at 05:32 PM]
luulisin kans et 98-99 vuosimallia... mink_ moista k_rry_ t__ l_htee vet__n___
maamyyr   [May 29, 2005 at 07:10 PM]
Kyll_ on komia.... Wink
kettu   [May 29, 2005 at 07:11 PM]
joko on palio l_j_s__ miss_p_in vaikutat__ Cool
Ande   [May 29, 2005 at 07:30 PM]
mitk_ takarenkaat_ n_ytt__ suuremmilta ku 650/65r38..
V-J L   [May 29, 2005 at 07:30 PM]
189 hv sielt_ mitattiin per_st_ ja hyvin kyll_ pelitt_ny, muistaakseni vm -99 ja mekaanista vaunua tuolla vedet__n. Isojoeltahan tuo on...
mika3   [May 29, 2005 at 08:15 PM]
aika hyvin on tehoa, +220hv koneessa! onko cooleria_ takarenkaat n_ytt__ korkeilta juu...
Petri   [May 29, 2005 at 08:53 PM]
Eikai valmetti ny noin paljoo hukkaa v_lille_ Wink
V-J L   [May 29, 2005 at 08:55 PM]
takarenkaat on 650/65-38 (continental) ja levikkein_ 20.8-38... ei oo cooleria, sais melekeen kyl olla.
mika3   [May 29, 2005 at 10:06 PM]
10-20% h_vi__ matkalle. vanhat h_vitt__ v_hemm_n. hydr.pakoilla varustetuille saa laskea melkeen sen 20%. cooleri olis kova sana juu. etenki noilla tehoilla. itekki miettiny v_h_n...
PeuraMies   [May 29, 2005 at 10:08 PM]
valmetit hukkaa tehoa paljon enemm_n kuin esim. jd tai nh..
mika3   [May 29, 2005 at 10:33 PM]
hah. per_st_ tulee sama kun muissakin. py_rille hukkuu v_h_n. valmetin loota niin "neekerimallia" ettei sinne voi mit__n hukkuakkaan Wink
Ande   [May 29, 2005 at 10:42 PM]
paljoko tuos on sy_tt_j
mika3   [May 29, 2005 at 10:43 PM]
1.5-2 kierrosta varmaan.
Ande   [May 29, 2005 at 10:46 PM]
samaa ep_ilisin. Itell_ oli kaas 8400 -99vm ja pari rinki_ sy_tt__, nyt -03 mallinen ja samat pari rinki_ mutta t__ nykynen tuntuu mopoosemmalta vaikka l_htiep__lt_ onki jo 20 heppaa enee erelliseen verrattuna..
mika3   [May 29, 2005 at 10:50 PM]
juu. noi 160hv mallit ei niin hyvi_ kun n__ vanhemmat. ota se ahtopaineen tunnustelija pois k_yt_st
Ande   [May 29, 2005 at 10:55 PM]
joo en tier_ saako sit_ kokonaan pois :_: mutta ainaki jotaki jousta sielt_ saa kiristetty_ ja pit__ki perehty_ siihen t_s ku kiiruilta ehtii..
mika3   [May 29, 2005 at 11:08 PM]
onko kukaan laittanu lastua t130:iin_ muukkonen ei lupaa kuin 155hv. muutenkin lupaukset alakantissa (jd 6620 155hv, onhan noista mitattu +200) olikos maxilla muukkosen lastu t180:ss__(pbox/steinbauer) muukkonen lupaa 230hv, mutta maxilla 248hv kevyell_ s__d_ll_...hyv_ tietysti ettei lupailla liikoja. saiskohan tosta 130:St_ veto koneen_
PeuraMies   [May 30, 2005 at 12:17 AM]
Aika vähäsenhän tuosta t130 tulee. 6620 jontikasta tulee 180 tapista (commonrail koneella)
mika3   [May 30, 2005 at 10:01 AM]
sitähän mä just kyselinkin. onko kukaan mitannu. 6620:lle luvataan vain 155hv, sama kuin t130:lle.

Comment 1 to 20 of 40
Page: 1 - 2