Galleria > Yleinen > Kaivurit, maansiirto
CAT365
Taisi olla menossa jarkan maanrakennukselle jos en väärin muista

CAT365

Taisi olla menossa jarkan maanrakennukselle jos en väärin muista

HPIM0087.JPG PICT2015.JPG 15032008249.jpg Jontikka kuva 1.jpg 7562843.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3/5 2 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:15032008249.jpg
Albumin nimi:julmajukka / Kaivurit, maansiirto
Arvo (2 ääntä):33333
Kuvaajan nimi:Julmajukka
Tiedostokoko:651 kt
Lisätty galleriaan:%17.%10.%2008
Tarkkuus:2133 x 1600 pikseliä
Katseltu:11404 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=31076
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 8 8:n joukosta
Sivu: 1

Laddare   [%18.%10.%2008 kla2008 %08:%lokakuu]
Komia tarra ainaikin takapuntissa! Nauru
valtra valmet   [%19.%10.%2008 ksu2008 %21:%lokakuu]
isojen poikien leluja Hymy
Jontti   [%21.%10.%2008 kti2008 %17:%lokakuu]
Joo sillä on kokoa, paljo painaa? Erittäin iloinen
raven   [%22.%10.%2008 kke2008 %12:%lokakuu]
just nokkopasseli rantojen ruoppaamiseen..
läskipää   [%01.%05.%2009 kpe2009 %21:%toukokuu]
joo hehe...paljo tuon hinta on?ja paino?
mortti   [%01.%05.%2009 kpe2009 %21:%toukokuu]
läskipää   [%03.%06.%2009 kke2009 %17:%kesäkuu]
ok.entäs hinta?? Yllättynyt
KissIsMyReligion   [%18.%11.%2009 kke2009 %14:%marraskuu]
Tommonen puutarhajyrsin... Nauru

Kommentti 1 - 8 8:n joukosta
Sivu: 1