Galleria > Erikoiset > Pienoismallit tuunatut
scania r600
siinä olis nyt scaniassa alkua teipeistä. kylkiin on teipit itse tehty alumiiniteipistä. enää ei paljoa teippejä tarvita kun auto on siltä osin valmis. vielä pitäisi polttoainetankki sulloa kiinni niin on hyvä
Avainsanat: scania r600 avokapelli puoliperävaunu

scania r600

siinä olis nyt scaniassa alkua teipeistä. kylkiin on teipit itse tehty alumiiniteipistä. enää ei paljoa teippejä tarvita kun auto on siltä osin valmis. vielä pitäisi polttoainetankki sulloa kiinni niin on hyvä

mf_6480.jpg DSC00100.jpg 5645+6546416_208.jpg Kuva317.jpg IMAG0128_28800x46629.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 0/5 3 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:IMG_0778.JPG
Albumin nimi:_stam1na_ / Pienoismallit tuunatut
Arvo (3 ääntä):00000
Avainsanat:scania / r600 / avokapelli / puoliperävaunu
Kuvaajan nimi:_stam1na_
Kuva otettu pvm:7.7.2009
Paikkakunta:orivesi
Tiedostokoko:475 kt
Lisätty galleriaan:%07.%07.%2009
Tarkkuus:2048 x 1536 pikseliä
Katseltu:3715 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=36480
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 2 2:n joukosta
Sivu: 1

pöö   [%08.%07.%2009 kke2009 %10:%heinäkuu]
onkos autossa kaksi etu ekselia Kysymys ,on tehty komeaa jälkeäteipin suhteen , onkos leikattu läpi paperista ja kuva muodostunut teippiin Kysymys Pyörivät silmät
Kimi97   [%08.%07.%2009 kke2009 %15:%heinäkuu]
On hieno! pöö: Autossa ei ole kahta etuakselia vaan teli Huuto

Kommentti 1 - 2 2:n joukosta
Sivu: 1