Galleria > Yleinen > Turvekoneet
Sähkö Viiatti 8360
tämmönen 190 hp laitos  tuli talvella laitettua. kessan ollujo nevalla tulesssa ja pikku vikoja joka lähtöön....
Avainsanat: rottelo

Sähkö Viiatti 8360

tämmönen 190 hp laitos tuli talvella laitettua. kessan ollujo nevalla tulesssa ja pikku vikoja joka lähtöön....

Kuva044.jpg new holland 8360.jpg volvo.jpg Kuva0630.jpg Kuva011.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.7/5 185 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:new holland 8360.jpg
Albumin nimi:TUNING / Turvekoneet
Arvo (185 ääntä):44444
Avainsanat:rottelo
Kuvaajan nimi:TUNING
Kuva otettu pvm:en muista
Tiedostokoko:74 kt
Lisätty galleriaan:%21.%07.%2005
Tarkkuus:500 x 402 pikseliä
Katseltu:8403 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=3730
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 20 20:n joukosta
Sivu: 1

Ande   [%22.%07.%2005 kpe2005 %00:%heinäkuu]
t__ tais olla myynnis oulun huoltopalvelulla tai kp-traktorilla_ lukeekos tuola vilkkupaneelis louhula_ tuli vain mieleen ku joskus oli sen nimisest_ juttua lehres mik_ t_mm_sell_ raivas peltoa..
J__r   [%22.%07.%2005 kpe2005 %05:%heinäkuu]
Miss_p_in nykysin vaikuttaa t_m_ kone_ n_ytt_s olevan louhulan entinen! ajeli paljon 3py_r_t takana jotain ojakairaa ja kunnostusjyrsint_, minkalaista vikaaa ollu :_: n_ky tuo 3-4kertaa olevan hallissa jonkulaisessa remontissa per_st_ ne sit_ n_ytti hoitavan Hymy t_ll_ oli ennen 5150 case r_j_hti seki muistaakseen per_st_ sen jyrsimen eess_ Erittäin iloinen nykysin taitaa olla tm175 Vink
TUNING   [%22.%07.%2005 kpe2005 %12:%heinäkuu]
t_m_han tuli oulusta iisalmeen LH-osalle. ostettiin sit talvella sielt_. kyll_h_n t_m_ jotennii on toiminu, mut on siin_ niit_ pikku vikoja siell_ sun t__ll_. vierem_ll_ on meill_ t_m_ pyyvys. Hymy Erittäin iloinen Cool
TUNING   [%22.%07.%2005 kpe2005 %14:%heinäkuu]
mullakii alkanu usko hiipua Pyörivät silmät Pyörivät silmät Pyörivät silmät Pyörivät silmät
Julle   [%22.%07.%2005 kpe2005 %14:%heinäkuu]
Nii, pit_s tietty kahtoo mit_ sil on tehty ja mihin sit_ vii__n..
Pro   [%22.%07.%2005 kpe2005 %14:%heinäkuu]
Mink_laisia vikoja ollut_ Vaihteistossako_ RC:ll__ Mink_ vuotinen_ Huomasin tuon syksyll_ LH:n hallissa kun meid_n Maxxumi oli siell_ my_s "hoidossa". Vink
Savon _ijj   [%22.%07.%2005 kpe2005 %15:%heinäkuu]
miss_s p_in sitten Pro vaikuttaa__ ite oon kans vierem_lt p_in Hymy
TUNING   [%22.%07.%2005 kpe2005 %15:%heinäkuu]
sillon syksyll_ tuo oli viel_ koe ajussa mutta sitak__ lysti_ ei kest_ny ku pari tuntia ku tankki oli t_ynn_ vett_ ja turvetta ja tukkoon ha se meni. RC on kyll_ ja vm:99 ,6200h .. viimesin vika oli ku vaihteen siirt_j_n p__st_ tipahti sokka sen j_lkeen ei pelitt_ny ku noppee per_... Hullu Hullu Hullu Järkyttynyt Vink Idea
Ktm Racing   [%22.%07.%2005 kpe2005 %16:%heinäkuu]
Mein meni niit_ sokkia poikki 3kertaa ja pari viikkoo sitten meni koko akseli. eik_ ole edes 4000 tuntia mittaris M135. Luottamus nyyskyyn v_henee.
TUNING   [%22.%07.%2005 kpe2005 %17:%heinäkuu]
my_kii s_ik_hettiin ett_ ois menny akseli poikki ja sillon se ois menny katkasu hoitoon, vaiheloota per_ v_lilt_ Järkyttynyt Järkyttynyt
valmet power   [%22.%07.%2005 kpe2005 %18:%heinäkuu]
eip_ yll_tys!!
Pro   [%22.%07.%2005 kpe2005 %19:%heinäkuu]
Savon _ijj_: Runnilta ollaan.
pillar   [%23.%07.%2005 kla2005 %17:%heinäkuu]
pro: mik_ kase on teill____ ei tiij_ vaikka l_hell_ oon!!!
Pro   [%23.%07.%2005 kla2005 %19:%heinäkuu]
MX 135, tunnistaa 42" renkaista.
TUNING   [%24.%07.%2005 ksu2005 %16:%heinäkuu]
pro: oliko ted_ case katkasu hoidossa lh:oolla viime viikon loppuna :_: oli nimitt_in yks ceissi siell_ jos oli 42" Järkyttynyt
Pro   [%24.%07.%2005 ksu2005 %16:%heinäkuu]
Kyll_ oli, powershiftin ylemm_n akselin laakerit oli menny ja akselikuppi samalla..
TUNING   [%24.%07.%2005 ksu2005 %21:%heinäkuu]
ande ja j__r_: oli muuten hyv_ tieto tuo ett_ tii_tt_ tuon koneen historiaa ku sillo ostettiin tuo nii v_ittiv_t ett_ ee ois ollu muka raskaassa hommassa Hullu Hullu .vett__ nyt kunnostus jyrsint_ ni tiet__h_ sen mit_ siit_ tulloo Hullu . ******* Hullu Hullu
TUNING   [%20.%10.%2005 kto2005 %11:%lokakuu]
sill_ range commandilla tai miten se nytsitte kirjotetaa Cool
Valtra88   [%11.%05.%2006 kto2006 %14:%toukokuu]
Khyll_ on kommee kone Nauru Meinasitko kaikolle turvetta p_llyytt_m__n t_n_ kes_n_ :_:
Jonesi   [%13.%06.%2007 kke2007 %18:%kesäkuu]
Iso Ford mutta tää parempi

Kommentti 1 - 20 20:n joukosta
Sivu: 1