| Home > Yleinen > Moottorikelkat ja mönkijät |
| FILE 270/273 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
| Rate this file (Current rating : 2.8 / 5 with 9 votes) | |||||
| File information | |
| Filename: | 2004_1231Image0013.JPG |
| Album name: | pasi.h / Moottorikelkat ja mönkijät |
| Rating (9 votes): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| Kuva otettu pvm: | 3,01,05 |
| Filesize: | 65 KiB |
| Date added: | Mar 18, 2005 |
| Dimensions: | 609 x 457 pixels |
| Displayed: | 6772 times |
| URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=1794 |
| Favorites: | Add to Favorites |
Comment 1 to 12 of 12 Page: 1 |
|
|||
|
kiva peli jos pysyy kovalla uralla
|
|
|||
|
joo tuolla ei palio sikapattia menn_
|
|
|||
|
kyll_ sill_ patikossa p_rj__ on tullu noin 3500 km t_n_ talvena just tulin 250 km lenkilt
|
|
|||
|
ski-doo on vain paras,vai mit_ :_: :_:
|
|
|||
|
Tuollasella tuli ajeltua viime viikolla n.150km.voimaa oli mutta alusta oli ainakin vakiona ihan.....
|
|
|||
|
p_rij__ mutta kuinka kauan ti_n jo 4 tuollaasta josta on menny alusta ku on yritetty pysy_ kuusatasten per_s!
|
|
|||
|
muuten hyv_ kun olisi polaris
|
|
|||
|
Paljoko tollanen tonninen vie bensaa :_:
|
|
|||
|
aika pirun v_h_n,huomattavasti v_hemm_n kuin 800 kaasari kone...
|
|
|||
|
yamaha näyttää tien muille!
|
|
|||
|
paljoko on huiput :_:
|
|
|||
|
onko nettimotossa myynis
|
Comment 1 to 12 of 12 Page: 1 |






