Home > Erikoiset > Haaverit |
FILE 350/1687 |
Rate this file (Current rating : 5 / 5 with 1 votes) | |||||
File information | |
Filename: | Valokuva0090.jpg |
Album name: | ola_90 / Haaverit |
Rating (1 votes): | |
Kuvaajan nimi: | ola_90 |
Kuva otettu pvm: | 14.3.2012 |
Paikkakunta: | kuusamo |
Filesize: | 954 KiB |
Date added: | Mar 16, 2012 |
Dimensions: | 2048 x 1536 pixels |
Displayed: | 11264 times |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=48147 |
Favorites: | Add to Favorites |
Comment 1 to 10 of 10 Page: 1 |
|
|||
Nuo kuusamon mäet ja nollakelit ovat semmoinen mukava yhtälö näiden muoviseosrenkaiden kans.
|
|
|||
niinhän se tahtoo olla, tuona päivänä oli justiisa nollanpinnassa keli, tuo mäki oli meleko jyrkkä ja pitkä, ketjut pitäs olla tuossaki koneessa kun kiskoo tuota kärryä
|
|
|||
Nokian TRI 2 ja joka palaan nasta. ei tarvi ketjujen kanssa leikkiä ja pääsee! Käyttökokemuksilta erittäin hyvät ja tuttu aurannu 2 talvee kyseisillä renkailla ja nastotuksella, ei ole ollu paikkaa jonne ei valtsu mene.
|
|
|||
ennakkoon hiekoittaminenki auttaas kummasti.
|
|
|||
tuossa on Nokian TRI 2 renkaat ja kiitti vinkistä, pitääpä kokeilla/sanoa että ruuvaa ens talveksi joka palaan nastat ja kaikkiin renkaisiin, ainavalmet, niin auttas mutta kun ei kuulu meidän tehtäviin, se joka linkoaa tuon tien niin seuraavana päivänä hiekotti vasta,
|
|
|||
Naapuri urakoi T171 Valtralla ja akoi ensimmäisen talven noilla nokian palarenkailla. Toiselle talvelle laittoi nastat. tulipa kolmaskin talvi ja takarenkaisiin kunnon ketjut. Äkkiä menee kuulemma pito palarenkaista kun kiillä vielä kesän vetää lavettia ja maakärryä.
|
|
|||
niin tekee että pito menee äkkiä nuista renkaista
|
|
|||
No eipä ole palarenkaistakaan sitten mitään hyötyä
|
|
|||
ei oo ei
|
|
|||
käyttäkee pojan kutaleet niitä riimuja renkaissa nii ei ole aina jossain ojassa talvella prkl! Itse en enää auraa ilman että ei olis riimut renkaissa... etusiin pitää ens talveksi vielä hommata nii alkaa hyvin kulkemaan
|
Comment 1 to 10 of 10 Page: 1 |