| Home > Erikoiset > Haaverit |
| FILE 1624/1694 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
||
|
| Rate this file (Current rating : 1.9 / 5 with 8 votes) | |||||
| File information | |
| Filename: | Kuva.jpg |
| Album name: | Greenman / Haaverit |
| Rating (8 votes): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| Filesize: | 33 KiB |
| Date added: | Mar 23, 2005 |
| Dimensions: | 640 x 480 pixels |
| Displayed: | 33967 times |
| URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=1863 |
| Favorites: | Add to Favorites |
Comment 1 to 11 of 11 Page: 1 |
|
|||
|
kuinkas se ny nuan_ mit_s hajos_
|
|
|||
|
Hieman _kkin_inen kuski penkkat_iss_ lumenkaatopaikalla, ja eikun nurin.
Katon yl_osa hieman painui, ei onneksi hajonnu muuta.
|
|
|||
|
taitaapa olla 8360
|
|
|||
|
Sattuuhan nuita
:-_
|
|
|||
|
Koneen omistaja lapioi renkaan viereen monttua et nousis helpommin takas py_rilleen.
|
|
|||
|
Onkos kell__n kuvia siit_ ku rattori kaatuu vauhdista___
|
|
|||
|
pisti hollanti levyx
|
|
|||
|
Jontikkamies: en kerenny otaa kuva kun 135 massikka meni nuritte...puski whulmouse pi_lle. Onpahan muuten eri metka tunne.
|
|
|||
|
jaa METKA
|
|
|||
|
juu sinne sitten
kuis se ny tonne on p__ssy :_:
|
|
|||
|
kyllä... :_:
|
Comment 1 to 11 of 11 Page: 1 |








Katon yl_osa hieman painui, ei onneksi hajonnu muuta.
:-_
kuis se ny tonne on p__ssy :_: