Galleria > Yleinen > Turvekoneet
Magnumi ja vapo superi
Kunnon peli remmin vetoon,ei aiva jokapaikassa lopu ruuti kesken
Avainsanat: magnum,vapo super

Magnumi ja vapo superi

Kunnon peli remmin vetoon,ei aiva jokapaikassa lopu ruuti kesken

Kuva024~4.jpg IMG_0080.JPG magnumi.JPG Lastari_(855_x_641).jpg 21062007320.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.5/5 4 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:magnumi.JPG
Albumin nimi:joupir84 / Turvekoneet
Arvo (4 ääntä):33333
Avainsanat:magnum,vapo / super
Kuvaajan nimi:joupir84
Kuva otettu pvm:heinäkuu 07
Paikkakunta:Virrat
Tiedostokoko:118 kt
Lisätty galleriaan:%15.%07.%2007
Tarkkuus:1152 x 864 pikseliä
Katseltu:7225 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=20093
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 18 - 37 37:n joukosta
Sivu: 1 - 2

mf 4270   [%16.%07.%2007 kma2007 %23:%heinäkuu]
joo kyllähä tohonku laittas viel paritkaa 900kumit vierekkäi taka nii vois alkaa oleen sellanen meniä ettei toista löyrykää Pyörivät silmät
chili   [%17.%07.%2007 kti2007 %11:%heinäkuu]
Kannattaa myös huomata,että Magumi suht iäkäs peli, tuotanto aloitettiin joskus 80-luvun lopulla_Etsikääpäs samanlainen valumötti vastaavilla tehoilla/vaihteistolla tuolta aikakaudelta Vink
joupir84   [%17.%07.%2007 kti2007 %11:%heinäkuu]
Jyrsinkarheejana toimiiki hyvin ku jyrsin kantaa hieman perässä nii ei aivan mahottoman herkkä ole sukeltamaan. Voi olla et yhel levikkeet taakse laitetaan loppunostoon.. Chili aivan oikein,valmetilla vieläkään ole muuta kuin se yksi vaihteisto. Luulis olevan jo paineita kehittää jotain nykyaikaisempaa vaihtoehtoa. Esim täyspowershift tai portaaton jne. On varmasti aikanaan ollut aika hieno ja ihmeellinen kone tämä magnumi
entinen turvemies   [%17.%07.%2007 kti2007 %14:%heinäkuu]
Liian painava rauta suolle.. tehot menee ittensä liikuttamiseen Vink
zetor   [%17.%07.%2007 kti2007 %14:%heinäkuu]
Kyllä valmetilla on portaaton vaihteisto ja onkin pirun hieno,mutta ei viellä myynnissä.
Simppa   [%17.%07.%2007 kti2007 %17:%heinäkuu]
Niin. Kuinka paljon siinäkin nyt sitten on valmetin osaamista, eikös tää portaattomat huhut vasta ruvenneet tuleen ilmoille kun fentin kanssa alko yhteistyö.. Turha tota tosiaan on mennä vertaileen mihinkään valmettiin, ei vastaavia siihen aikaan ollu kun tota tehtiin.. Ja valmetit, ainakin osa ole suunniteltu etupäässä turvetuotantoa ajatellen, toi magnumi tuskin siihen tarkotukseen alunperin tehtykään..
mika3   [%17.%07.%2007 kti2007 %17:%heinäkuu]
valmetilla oli ps ja portaaton valmiina teekkariin, mutta agco ei sulattanut mokomaa ja suunnitelmat uusiksi. siksi se laatikon tulo kestää. valtran oma laatikko, ei liity mitenkään fendtiin. luja kone tuo magnumi on. mutta kyllä tuossa laatikossa paljonkin parantamisen varaa. ryskää,paukkuu ja nykii. suunnanvaihto ilkeää,turhaa vaihteiden selaamista,ym. hydraulinen suunnanvaihto ja osapowersift mielestäni nykyaikaisempi kun vanha täys ps. kuinka kauan lie jonnussakin ollu vastaava_ silti 6900ym malleissa siirryttiin puolipowersiftiin.
HSV   [%17.%07.%2007 kti2007 %17:%heinäkuu]
Jenkkeihinhä nämä on tehty ja ensimmäiset tehtiin -87. Ei sillo vielä edes uneksittu valametilla tuon kokosista koneista saatikka sitte tuommosestsa tekniikasta ja melotaso 72db oli meleko uutta.
zetor   [%17.%07.%2007 kti2007 %23:%heinäkuu]
oli kova peli aikanansa ja on vieläkin, mutta turhan painava nevalle ja toi 100 sarja viel pirun hidas tielle ja polttoaine taloudellinen cummins kruunaa kaiken.
Ktm Racing   [%18.%07.%2007 kke2007 %09:%heinäkuu]
No eihän valmet nyt mikään suunnannäyttäjä ole, mutta turvekoneista ainut mikä on meidän tuotantoalueilla toiminut kunnolla. Minulle ei ole väliä millä muut turpeensa nostavat, kunhan samalla suolla nostavilla aliurakoitsijoilla on toimiva peli, merkin ei sitten ole väliä, kunhan homma luistaa.
yleiskoneenkuljettaja   [%18.%07.%2007 kke2007 %12:%heinäkuu]
te sitte aina jaksatta samasta asiasta tapella Nauru ottakaas ny huomioon koska tuota natikkaa on alettu valmistaa ja koska valmettia ja miettikääs ny pikkuusen missä olosuhteis ja mihinkä aikaan valmettia on alettu tehrä että koittakaas ny jo pikkuusen rauhoottua noista hieta laatikko tappeluusta antaa immeesten ajaa niillä millä tykkää ajaa ja nostaa tuota kontua Huuto
mf 4270   [%18.%07.%2007 kke2007 %19:%heinäkuu]
monesti merkillä ei ole todellisuudessa merkitystä tuloksen kannalta paljoo mutta kuskissa on Pyörivät silmät
mjl   [%07.%08.%2007 kti2007 %11:%elokuu]
Hei olihan täälä yksi turvekonekin Vink tuo möltti on yllättävän ketterä kääntymään jk kanssa verrattuna esim valmettiin , mutta ilman tuota 8 tonnin painoa ei tuollaista 1.5 kuution/metrillä karhetta oikein tahdo saada kyytiin ...
Poromies   [%22.%12.%2007 kla2007 %19:%joulukuu]
Ohan sitä remmiä isommillakin vehkeillä vedetty.
anssi96   [%15.%04.%2009 kke2009 %17:%huhtikuu]
tuos on kunnon nevakone
ojankaivaja   [%05.%06.%2009 kpe2009 %15:%kesäkuu]
kuka tietää miksi en voi kirjottaa pienoismalli sivulle Pyörivät silmät
Nimetön   [%05.%06.%2009 kpe2009 %17:%kesäkuu]
Se on jollaintapaa estetty, eikä kukaan muukaan voi. Ja kuten varmasti ennenkin sanottu, niin varmasti jostain löytyy pienoismalleille sopivampi galleria.
AntZa_89   [%05.%06.%2009 kpe2009 %19:%kesäkuu]
kyllähän noi ja varsinki 5100 sarja ollu aikanaan kova sana ku on jo sillon tullu suunnanvaihto ilman kytkintä ja neljä pikavaihetta ei ollu muilla merkeillä vastaavaa siihen aikaan Idea
mjl   [%24.%06.%2009 kke2009 %19:%kesäkuu]
Ei mikään pikkunäppärä piha traktori mutta jyrisinkarheejassa menetteli vallan mainiosti. todella näppärä kääntymään verrattuna valmettiin. ergonomia kohdallaan muuten paitsi jo mainittu vaihteiden selaamis pakko suunnan vaihdossa. cummings ei vienytenempää ainetta kun esim 8750
NHTS115   [%16.%02.%2011 kke2011 %16:%helmikuu]
Antakaa ihmiste väitellä. itte ainaki rakastan kevyttä kinaamista!kaikil kuitenki on mielipide ni tää sivu on sitä varten et se sanotaa julki

Kommentti 18 - 37 37:n joukosta
Sivu: 1 - 2