Galleria > Yleinen > Turvekoneet
Klikkaa kuvaa nähdäksesi se täysikokoisena

Volvo auman päällä

auman pudotusta rahvaannevalla

8450~0.jpg fiiu.jpg Kuva(353).jpg pieleenman.jpg PICT3142.JPG
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 5/5 1 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Kuva(353).jpg
Albumin nimi:Flames / Turvekoneet
Arvo (1 ääntä):55555
Avainsanat:volvo / 110E
Kuvaajan nimi:Flames
Kuva otettu pvm:12.11.2006
Paikkakunta:Rantsila
Tiedostokoko:145 kt
Lisätty galleriaan:13.11.2006
Tarkkuus:1152 x 864 pikseliä
Katseltu:6738 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=15517
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 13 - 32 32:n joukosta
Sivu: 1 - 2

HK75   [15.11.2006 klo 21:09]
No voihan pillarin mylly sentään, kyllä se riittää pienempikin kuin 120 volvo turpeen lastaukseen, toisilla on vain erilaiset tarpeet Pyörivät silmät
viltsu155   [15.11.2006 klo 21:10]
no toki riittääähän se vaik joku ysikymppi jos vaik vaan muutama kuorma lähtee päivässä..
HK75   [15.11.2006 klo 21:14]
Muutama ja muutama, vajaat 40kpl/vrk. Eikä siihen määrään tarvita edes kuskia koneeseen Vink
jupezku   [15.11.2006 klo 21:15]
tietyissä olosuhteissa tuntuu 90 kulkeva paremmi suossa ku 120... kyllä ainaki tähämennes on aumanpäälle päässy pyöräkoneella, oli minkälaine kukkula tahansa... Samate aumankuoriminen sujuu kivasti
viltsu155   [15.11.2006 klo 21:17]
nii riippuu ajomatkasta mihin ajavat,tänäänki pistelin ripeet 30 kuormaa 12 tuntiin ja ei ollu montaakaan pitempää taukoo Pyörivät silmät 150 on silti pop Cool
HK75   [15.11.2006 klo 21:17]
Piruako niitä kuorimaan, kyytiin vain kaikki Vink
viltsu155   [15.11.2006 klo 21:18]
jaa teillä on sellanen tapa Järkyttynyt Nauru ei mahtas kauvan saaha lastailla ku kaikki kamit ja paskat löis kyytille...
hitachi   [15.11.2006 klo 21:19]
paljonko kestää n. yhen kuorman teko_ täysperään vai oliko se volvoti nuppina mihin lastasit
viltsu155   [15.11.2006 klo 21:23]
ei tullu tänään tehtyä yhtään pelkkää nuppia,siin oli sisusta mersuun asti autoja..riippuu tavaran painosta ja olosuhteista,mut kyl sen reippaaseen 10 min lätkii kevyesti.
HK75   [15.11.2006 klo 21:23]
Ei tule mitään kameja kun annetaan aumojen lämmetä huoletta, pysyy koko talven sulana Cool
viltsu155   [15.11.2006 klo 21:27]
ja ylivuotisista nousee jo savu ennenkö kerkeevät laitokseen.
HK75   [15.11.2006 klo 21:38]
Lämpeneminen täytyy olla hallittua Cool
Flames   [16.11.2006 klo 06:59]
korkalalla 6 komatsu. joo kyllähän siihen semmonen nyrkin kokonen reikä palo kesällä mutta eipä oo enää ollu sitä ongelmaa ku pistettii puhaltimet moottorin ja turbon päälle. ja tuo sauvaohjaus on kyllä ihan ehoton näissä hommissa.
Mantsinen   [16.11.2006 klo 15:36]
viltsu155 et antanut ymmärtää niin , se oli oma mielipitee Hymy Mutta ne joil ei o ni ei herneit.
vallu t190   [21.11.2006 klo 12:09]
nii i Cool
viltsu155   [22.11.2006 klo 15:28]
Flames:onko ollu tässä mitää ilman aikosia lasten tauteja_tuo e malli vaikuttaa paljon "hienommalta" mitä esim c,ja sen myötä on tullu sähköhäikät sun muut..
Flames   [23.11.2006 klo 16:51]
eipä siinä oo muuta ollu ku että turbo on jouduttu vaihtaan.
viltsu155   [02.12.2006 klo 17:39]
teillekkös tuli toinen samanlainen_uuves tulokkaassa ollu tieten muutaki__
Man TGS   [05.08.2009 klo 16:30]
kyllähä ny pienempiki lastaus kone riittääkö 120... 4400 volvolaki on lastattu turvetta Cool
jan79   [23.09.2012 klo 14:28]
Flames: Onko 110E Volvo ollut kestävä peli? Itse olen hieronut 110E:stä kauppoja mutta kokemusta E-mallista ei ole. Toiset vauhkoaa että D-malli on niin ja niin kestävä mutta ei tahdo enää sellaisia vähillä tunneilla löytyä joten pakko siirtyä ajassa eteenpäin Pyörivät silmät Kiinnostaisi vaan kuulla kokemuksia kokeneemmilta käyttäjiltä onko tuollaisella luvassa ongelmia vaiko huoletonta työskentelyä.. Riippuen tietysti ettei satu maanantaiyksilö kohdalle..

Kommentti 13 - 32 32:n joukosta
Sivu: 1 - 2